Bara vara mig själv

Här har det dammat längre än någonsin. Det har hunnit hänt så mycket sedan sist! Jag har gått igenom ett breakup och lärt mig att leva med mig själv. Jag har aldrig bott helt själv förut, klart det blir en stor förändring. Man lär sig och det har jag verkligen gjort! Jag har hunnit gått min sjunde av åtta terminer på civilekonomprogrammet, så nu återstår det i stort sett endast en uppsats innan jag kan kalla mig själv för utbildad civilekonom. Skapligt det ändå. Jag är dock inte alls redo att gå ut i arbetslivet med en gång utan funderar på att ta mig igenom ett års master innan det är dags för verkligheten, om inget annat kommer ivägen vill säga.

Men någonting som är viktigt är i alla fall att jag mår bra! Jag går ut och hittar på saker med mina vänner, går på pass och roar mig med andra aktiviteter här hemma så dagarna rullar på riktigt fint. Om två dagar åker jag hem till mitt kära Stråtjära för att spendera mitt lilla jullov där, hur härligt? Ska bli skönt att få bli bortskämd lite och kunna spendera dagarna genom att bara sitta med en katt i knät och göra ingenting med skogen och lugnet runt omkring en. Viktigt.

 
Bilden är från gårdagen som spenderades med tjejerna på pinchos innan det blev en bastutur i Ryd :)

Kommentarer:

1 Mamma Mia :

💪🏼 ❤️

Kommentera här: