Sommarlov

 
Kanske mitt sista någonsin, och jag kommer faktiskt till och med vara LEDIG fram tills nästa äventyr börjar, det är verkligen inte varje år!

Ett år till har jag alltså gått på Liu nu, och vilket år det varit! Är så glad och tacksam för allt då jag haft det riktigt, riktigt bra. Omringad av så himla mycket fina människor, händelser var och varannan dag och allt sånt som verkligen piffar till vardagen.

I fredags hade vi avslutning med klassen, och vilken fin klass jag har! I stort sett alla dök upp för att grilla och fira att vi klarat ett år av vårt masterprogram ihop. Så mycket kärlek!!!

 
Sen var det nästa äventyr ja. Australien. Undrar hur lång tid det kommer ta för mig att fatta, men det börjar verkligen sakta men säkert sjunka in. Speciellt när jag sitter här och väljer vilka kläder som ska med. Jag ska verkligen dit! Har som sagt haft ett otroligt bra år, och med nästa års förutsättningar har även det väldigt hög potential att bli helt amazing. Vad har jag gjort för att förtjäna att ha det såhär bta? Ingen aning. Men det är bara att tacka och ta emot! ÅÅÅÅÅÅÅÅH LIVET 😍



Kommentera här: